◊ 010. III Etap "Sims next Top Model"

Witam po bardzo ale to bardzo bardzo długiej przerwie. Nie chcę pisać, co zakłócało to, że nie mogłam pisać. Ale najważniejsze, że nie zapomniałam i wracam w wielkim stylu. Chcę do końca przeprowadzić Simowe Top Model i skupić się na czymś innym, żeby blog mógł bardziej funkcjonować. Co myślicie o nowym wyglądzie? Nie wiem jakie macie przeglądarki i wymiary ekranów, ale jeśli coś jest nie tak - to znaczy, że tak nie powinno być. A jeśli jest ładnie! To właśnie tak ma być :) Może jest ktoś zainteresowany awansem na stanowisko jury (czyt. żyri)? Jeśli tak piszcie w komentarzach jak mogę się z wami skontaktować. Z góry przepraszam was za jakość zdjęć, zdaję sobie sprawę, że są okropne ale mam ustawione na maksa najwyższe jakości, po prostu myślę, że jest to wina mojego laptopa. Screenów też nie mogę zrobić, ponieważ robią mi się zrzuty pulpitu, jeśli umiecie coś na to zaradzić dajcie znać w komentarzach będę bardzo wdzięczna.

Zaczynamy III ETAP "SIMS NEXT TOP MODEL"

Z szansą na bycie pierwszą TOP MODEL musi się pożegnać Kea, która miała najmniej głosów w poprzedniej edycji i niestety nie została przez was uratowana.


  

W dzisiejszym etapie niestety odpadają 3 simmodelki. To głównie wasze głosy będą brane pod uwagę, więc głosujcie tak jak wam serducho podpowiada. Pamiętajcie, że simmodelka zostanie na jakiś czas twarzą Lazurowej do momentu aż, odbędzie się kolejne Top Model.

◊ Simmodelki wzięły udział w pokazie Larissy Tudor  - jest to projektantka mody, która w swoich projektach uwzględnia wszystko, przede wszystkim nie boi się łączyć różnych wzorów i tekstur, swoją nową kolekcję nazwała "Sweet hell". Simmodelki miały przejść przez wybieg i zrobić pozycję do fotografa. GO ONE!

Christine
BELLA DONNA: Hmm, trudno mi to ocenić, na prawdę. Ogólnie podoba mi się strój, Twoja twarz i chyba nic poza tym. Masz świetne ciało, ta stylizacja doskonale do Ciebie pasuje, ale czy ta poza odzwierciedla to co masz na sobie? Sama nie wiem.
PUNKTY: 6/10

Zoe
BELLA DONNAZnasz się na modelingu, wiesz jak za pozować i co zrobić to widać bez dwóch zdań. Jesteś prawie profesjonalistką. Mówię prawie, bo nie umiesz zbytnio panować nad swoją twarzą. Jak z ciałem robisz to świetnie tak twarz gdzieś i ginie i nie pasuje zupełnie do reszty. Makijaż podkreślał tą stylizacje, ale Ty nie dałaś nic od siebie co by mogło nas wszystkich powalić na kolana.
PUNKTY: 4/10

Sophie
BELLA DONNA: Jestem pod ogromnym wrażeniem, te zdjęcie mi się bardzo podoba. Pasuje i współgra tu zupełnie wszystko! Ty od zawsze kojarzyłaś mi się z taką cukierkową barbie, ale po tym zdjęciu zmieniam o Tobie zdanie. Fantastyczna poza, tak na prawdę nie strój czy makijaż odgrywa tu wielką rolę tylko TY!
PUNKTY: 10/10

Destiny
BELLA DONNA: Początkowo, jak spojrzałam na to zdjęcie nie podobało mi się w ogóle. Gdzieś zlewałaś mi się z tłem. Ale po dłuższym przyglądaniu się, to zauważam tu kawał dobrej roboty. Tak trzymać!
PUNKTY: 8/10

Lindsay
BELLA DONNA: Tak jak w poprzednim etapie poszło Ci świetnie, tak mam wrażenie, że tu coś nie wypaliło. Nie wiem, czy to tzw. "obrośnięcie w piórka" czy po prostu po ostatniej konkurencji stwierdziłaś, że nie musisz się zbytnio wysilać. Wiem, że masz grono fanów, ale powinnaś dla nich się bardziej postarać.
PUNKTY: 3/10

Madlene
BELLA DONNA: Już chyba ode mnie słyszałaś najwięcej pochwalnych słów dotychczas. Po prostu przychodzisz robisz to co masz zrobić i zawsze wychodzi Ci to świetnie! Masz duże szanse na zostanie Next Sims Top Model.
PUNKTY: 10/10

A wy zgadzacie się z ocenami? 
Na swoją faworytkę możecie głosować TU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz